Pazartesi, Ocak 30, 2012

Peri Tarzı

Temalı düğün fikrini çok seviyorum. Kendi düğünüm için yapamadım ve aslında içimde de kaldı. Sanırım yapabilseydik Lord of the Rings  temalı bir düğün olurdu bizimkisi. Sevgili eşim de Aragorn olarak gelmek isterdi ya da Boromir. Ama sanılacağının aksine ben Arwen olmazdım, sanırım Eowyn'i tercih ederim. 

Çok sevdiğim başka bir düğün teması da Peri Tarzı. Aslında Orta Çağ'daz fazlasıyla esinlenmiş bir stil bu. Özellikle saçlar ve aksesuarlarda Orta Çağ Avrupası'nın o beyaz tenli, kızıl dalgalı saçlı leydilerini görmek mümkün. Bence düğün için de son derece uygun. Hem istediğiniz parlak ve görkemli havayı yakalayabileceğiniz hem de sonuna kadar masum görünebileceğiniz seçenekler bir araya geliyor.

Benim kişisel favorilerimden Vera Wang. Bir gün bir Türk gelinin renkli bir gelinlikle göreceğim inancını hiç bozmadan en başa onu koyuyorum:) İngilizce'de bu tarza "fair" deniyor aslında. Fairynin kökü de buradan geliyor. Yani temiz, hafif, ferahlatıcı... Çok masum ve temiz değil mi gerçekten? İnsanın içini açıyor.

Başka bir favorim Atelier Aimee. Onla hiç bitmeyen bir aşkımız var, gelinliklerine bakmaya doyamıyorum. Bu gelinlikler de "In the Garden of Dreams" koleksiyonundan. Yani "Düşler Bahçesinde". Gerçekten de düş gibi, her şey uçucu, pastel...

Bir peri olmak için mutlaka klasikten ayrılmak da gerekmiyor tabi. Önemli olan elbiseyi nasıl kullandığınız ve nelerle tamamladığınız. Hayaliniz kabarık etekli, beyaz bir gelinlik giymekse öyle de perileşmek mümkün.

İşe saçla başlayabilirsiniz. bu tarzın en çarpıcı tarafı açık bırakılmış, dalgalı, uçuşan saçlar. Özellikle çiçeklerle tamamlandığında çok çarpıcı oluyor.İlle de topuz isterim diyenleri de kırmıyoruz tabi ki. Ama şu kocaman topuzlardan kaçınıyoruz. Mümkün olduğunca gevşek, dağınık ya da en azından dalga detaylı topuzlar yakışıyor bu tarza.

Aksesuara gelince ben çiçek ve dantel derim. İkisi bir arada ise harika olur. Böyle bir saç aksesuarıyla duvak kullanmak da mümkün ama duvak olacaksa bile dantel, hafif bir duvak olsun derim. Bu parçaların yaratıcısı Which Goose.


Ve son olarak ayakkabılar. Aslında gerçek perilerin ayakkabı giydiğinden emin değilim ama siz kendi düğününüzde bir çift giymek istersiniz sanırım. Bu durumda gelinliğinize ve aksesuarlarınıza bağlı olarak renkli bir model seçebilirsiniz. Bol taşlı, dantelli muhteşem ayakkabılar bulmak mümkün. Özellikle Parisxox imzalı mavi ayakkabılardan bir çift de ben istiyorum. Tamamen kişiye özel dizayn.

Bu öylesine çok sevdiğim bir tarz ki, buraya eklenebilecek daha milyonlarca resim ve tavsiye etmek isteyeceğim çok fazla şey var. Ama siteyi fotoğrafa boğmamak adına bu noktada duruyorum. Eğer konuyla ilgili başka tavsiyelere ihtiyacınız varsa yorum yazmaktan çekinmeyin lütfen. Bol perili günler!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok hoş görünüyor.. Bütün detayları not alıyorum. :)
Yakında kendi düğünüm için herşeyin güzel olması için.. ^^

berivan özkoçak evren dedi ki...

Beğenmenize çok sevindim. Ben de bu tarza bayılıyorum. Belki kendi düğününüz için kafanızda nasıl bir şey olduğunu bizle paylaşırsanız daha uygun önerilerde de bulunuruz. Dİğer okuyucularımız da yararlanırlar. Sevgiler