Çarşamba, Şubat 01, 2012

En Sevimli Dügün

Bu düğünü bir süre önce bir blogda görmüştüm ve gördüğüm gibi aşık olmuştum, tarzına, ayrıntılara ve ciciliğine...Gördüğüm günden beri de gerçekten "böyle bir düğünle evlensem ya" diye iç geçirdiğim çok oldu, hatta kendimi mutsuz hissettiğimde açıp bu fotoğraflara bakıp mutlu bile oldum:) Neyse siz beni daha fazla deli zannetmeden ben şu düğünü sizinle bir paylaşayım bakalım hak verecek misiniz bana?

İlk olarak şunu söylemeliyim ki ben bu yabancı düğünlerin böyle gündüz gözüyle, güneş eşliğinde, evlerinin arka bahçesinde yapılması olayına vurgunum. Fazlasıyla stressiz, sade ve gösterişsiz ama bir o kadar da sıcak, güzel ve şık:) Bu düğün de fotoğraflardan anladığımız kadarıyla öyle bir düğün.


Bu düğün favorimiz olan vintage tarzını çok güzel bir şekilde uygulamış. Düğünün yapıldığı mekandan tutun, gelinliğe ve masa detaylarına kadar herşey son derece özenle seçilip biraraya gelmiş. O eski daktilo ve masadaki kartlar gerçekten çok şeker değiller mi?

Kuş kafesini çok sevdiğimizi biliyorsunuz artık:)

Gelinimizse elbisesi, saçı, saç aksesuarı ve duruşuyla başka bir dönemden fırlamış gibi...Özellikle iç mekanda çekilen fotoğraflarda gelinin tarzının mekanla uyumu inanılmaz bir görsel şölen yaratmış. Fotoğrafçı gerçekten çok güzel çekmiş, ama böyle bir düğünü ve gelini fotoğraflamak da sanırım çok zevklidir:)


Tabii bir de bu buket var, kullanılan renkler, üzerinden sarkan dantel ve victorian tarzı broşla mükemmellik düzeyinde hazırlanmış...



Nedime ve damat da unutulmamış tabi:)

İşte size klasik beyaz gül yerine pastel tonlarda çiçekler, o büyük sıkıcı şamdanlar yerine anneannenizin evinden bile bulabileceğiniz retro şirin eşyalarla, gayet minik ama güzel düşünülmüş detaylarla farklı olma imkanı:) Kaçırmayın derim! 

:)

Hiç yorum yok: