Pazar, Şubat 26, 2012

Yeni Stil Ikonumuz: Lemon Breeland

Düğünle ilgili detaylardan bahsedip duruyoruz ama nişanı, nişan konseptlerini hep es geçiyoruz. Bugün size nişanınız için tarzından esinlenebileceğiniz bir dizi karakterinden bahsedeceğim. Bir süredir Hart of Dixie dizisini çok büyük keyifle izliyorum, O.C. dizisinde Summer rolünde olan Rachel Bilson'ın başrolünü oynadığı dizi, zaten ben de diziye ilk bu yüzden başlamıştım. Ama benim size birazdan ilham kaynağı olarak tanıtacağım kişi o değil. Yeni stil ikonumuz Lemon Breeland, kendisi dizideki kötü karakterimiz fakat o kadar naif ve tatlı ki sinirlenemiyorsunuz bile ona. En önemlisi de her bölümde giydiği kıyafetler, o kıyafetlerin şeker kavanozu havasındaki pastel tonları, vintage takıları, ev eşyaları ve 50'lerde geçen bir filmdeymiş hissi yaratan tavırları.  


Dizimiz Bluebell adında küçük ve şirin bir kasabada geçiyor, karakterimiz Lemon da doğma büyüme oralı, bu sebeple son derece klasik bir tarzı var ama asla yaşlı gibi giyinmiyor aksine son derece çocuksu, fazla seksi giyinmekten hoşlanmıyor ve genelde pastel renkleri tercih ediyor, bu yüzden de her zaman masum bir görüntüsü var. Tarzı modern değil bu yüzden vintage aksesuarları bolca kullanıyor ve kendisine çok yakıştırıyor.


Şapkaları, saç aksesuarları her zaman abartılı ama tabi ki hiç gözümüze batmıyor. Lemon ayrıca çiçekli kumaşlara bayılıyor.



İşte bu da Lemon'ın evi... Burada verdiği çay partileri ve davetlerin tarzı da kendi giyim tarzına son derece uyumlu. Nasıl huzurlu, nasıl sevimli...
  


Tamam kabul ediyorum o bir dizi karakteri ve hiçbirimiz gerçekte hayatta her gün onun gibi giyinemezdik, sanırım biraz abartılı olurdu, ama bence o, özel bir gün için ilham alınması gereken karakterlerin başında geliyor, hem de günlük kıyafetleriyle. Aşağıdaki fotoğraflar da dizide gerçekleşen nişanından, seçeceğimiz kıyafet, aksesuarlar ve nişan ortamı konusunda biraz fikir alabiliriz bence.  


Kolyesine bayıldık...
 

Tabi bir önerim de bu stil ikonunu yakından incelemek için bir an önce diziyi izlemeye başlamanız:)) Hepinize iyi haftalar!

1 yorum:

stylerabish dedi ki...

Yeşil elbiseye bayıldım valla.Bu kumaşın aynısı sadece uçuk sarısını görmüştüm ben,eşime alalım dedim bana tuhaf tuhaf bakmıştı.Şimdi bu resmi ona göstereyim bakalım ne diyecek:))))

Ayrıca yakaları çiçeklerle süslü hırkaya bayıldım,çoook güzeeel