Perşembe, Aralık 29, 2011

Yeni Yıl Kararları

Bunlar da benim yeni yıl kararlarım:) Umarım bir sonraki sene bu zamanlar bu listeye bakıp "yaşasın hepsini yapmışım, aferin bana" diyeceğim...




       1.  Öncelikle ben de yıllardan beri hayalini kurduğum fiziğe kavuşmak için tembellikle vedalaşıp kendisini 2011’de bırakmak istiyorum. Daha fazla hareket, daha fazla sağlıklı beslenmeyi hayatıma sokmak, Bigmac’le arada bir hasret gidermek, çok içli dışlı olmamak… 

       
       2. Hayır demeyi öğrenmeye çalışıyorum senelerdir, çok başarılı olamadım ama biraz olsun değişebildim, bu sene  kendimi biraz daha geliştirip başkaları yerine önce kendimi düşünüp daha fazla hayır diyebilmek istiyorum.
          
            3. Artık güzel kısa saç modellerine aldanmayıp saçlarımı belime kadar uzatmak istiyorum, yarın evlensem topuz yapamam:( 









       4.  Berivan’ın düğünlerle ilgili yazdıklarına aynen katılıyorum. Bu blogun temel amacına uygun olarak saç, makyaj ve gelinlik konusunda değişik fikirler, ilginç düğün mekanları ve konseptleri bulup insanların kafasındaki klasik düğün anlayışını biraz olsun kırabilmek istiyorum. Hatta bunu çok istiyorum!



  


       5. Yine eskisi gibi iş dışında da,  sadece kendim için fotoğraf çekmeliyim, bu sene masraflarımın da azalmasıyla birlikte bunu daha çok yapacağımı umuyorum.

       6. Başladığım işleri bitirme yetisine sahip olmaya çalışacağım bu sene, her şey yarım kalıyor, adım maymun iştahlıya çıkıyor.

       7. Evren, kuantum, pozitif enerji gibi konulara daha çok vakit ayırıp olumsuz düşünce ve cümlelerimi yakalayıp düzeltmeye çalışacağım, artık net olarak biliyorum ki negatif düşünce, kaygı ve sinirle hiçbir yere varılmıyor.
      
       8. Yemek pişirmeye daha çok vakit ayıracağım çünkü beni çok mutlu ettiğini fark ettim.  Kitaplar, kurslar, home tv ne için var ki?:)
      
       9.  Ve eğer bir şekilde bu sene evlenirsem kendi düğünümün hayalimdekine en yakın olması için canla başla mücadele edip kazandığım zaferi sizinle buradan paylaşacağım. Çünkü bu ülkede belli başlı birkaç mekan ve onların size dayattığı klişe müzik ve dekorasyon seçenekleri varken hayalinizdeki düğünü yapmak gerçekten çok ama çok zor bir iş. 

                                         
                                          Hepinize enfes bir sene diliyorum, tüm listeniz gerçekleşsin!!!

Hiç yorum yok: