Cumartesi, Mayıs 05, 2012

Sofistike ve Romantik İngiliz:Stephanie Allin


Stephanie Allin İngiltere'nin en çok ödül kazanan gelinlik tasarımcılarından. Dizaynlarına baktığımda bunun sebebini anlamakta hiç zorlanmıyorum. Kendisini romantik tarafını asla kaybetmeyen ama bir o kadar da sofistike gelinlikler yapmaya adamış gibi. Her gelinliğinin müthiş ayrıntıları var ve hepsinin de birer ismi. Kendisiyle gelinlik ararken tanışmıştım, o zamandan beri her koleksiyonunu takip ediyorum. Bu sene de dört yeni koleksiyonla karşıma çıktı. Jazz Age isimli koleksiyonundan en beğendiğim modelleri sizle paylaşmak istedim. Bu da koleksiyonun yarısından fazlasına denk düşüyor. Umarım ondan ilham alır ve kendinizi caz zamanının yuvarlak notalarına bırakırsınız:)

Ashlea
Olivia
Sofia
Bacall
Claudine
Hayworth
Ingrid
Mae
Martine-Arka
Martine-Ön
Talullah

Stephanie Allin-Jazz Age Collection 

4 yorum:

Zelis Kurt dedi ki...

harika bu gelinlikler bayıldımm
http://kelebekkizim.blogspot.com/

gonca dedi ki...

nerde bulabiliriz bu markayi?

berivan özkoçak evren dedi ki...

gelinlikler çok şık değil mi? ben de bayılıyorum. kendi düğünüm için de bir stephanie allin modeli beğenmiştim. bildiğim kadarıyla Türkiye'de satılmıyorlar. ancak sizin için tasarımcıya mail attım, cevap gelince haber vereceğim. belki bizim bilmediğimiz bir satış noktası vardır.

konya düğün salonları dedi ki...

Gelinlikler çok güzel, çekimler daha güzel :) sanırım çekim yapılan mekanların atmosferi çok daha farklı bir hava katmış.